Friday, October 22, 2010

CUTI CUTI CINTA

salam..

di pagi jumaat ni saya dengan ini mengumumkan bahawa saya akan ke panggung terdekat utk menonton CCC ini..tak kira la berseorangan atau pun ada org sudi teman..mr.pumpkeen tak layan la citer melayu ni..lagi-lagi yg ada farid kamil..huhuhuhu... tiket sudah saya book..hahahaha...doakan kejayaan saya sebab ini pertama kali menonton keseorangan...

Order completed succesfully
Please remember to bring along the Credit Card used for this purchase when picking up your tickets.

STRICTLY NO REFUNDS OR EXCHANGES ALLOWED UNDER WHATEVER CIRCUMSTANCES.


You should print this page for confirmation.

If you have selected to pay at the counter, Please collect your ticket(s) before the showtime.
A confirmation email has been sent to the address you provided
CinemaTGV Wangsa Walk Mall
MovieCUTI CUTI CINTA [BM]
DateFri 22 Oct
Show Time12:00pm
Booking Number23796
W3D9BHK
Ticket Type1 E-Normal RM11 (Reserve)RM11.00D14
Total PurchaseRM12.00including GST



esok anak2 konsert..tak sabar plak rasanya... oh ye..semalam singgah umah MIL, mak tengah nk goreng mee..bapak nk bawak gi surau..jadi saya takkan biar mak mertua saya yang sakit tu saya kan menantu yg baik goreng mee 6 kilo keseorangan...lalu saya tolong gorengkan saya goreng mee sedap sebab tu mak mertua mintak tolong saya gorengkan untuk dia.. hehehhe.. saya dibantu bakal pengantin.. hehehe.. tak lama je lagi adik ipar ku itu akan berlaki...makin sunyi la umah mak..

kami pulang ke selayang malam tu.. sampai kat area pasar borong..jalan jem yang amat.. saya dah la nk terkencing.. hish teruk pulak jem nya.. rupanya ada satu kemalangan maut... dan mangsa masih di situ .... dipercayai mangsa cuba untuk melintas di jalan yang semua kereta pecut laju tu, tp nasib malang kerana dilanggar sebuah vios ada gaya laporan berita tak.. cermin depan vios tu pecah dan darah di merata-rata.. mangsa tercampak di atas jalan dengan tubuh badan berlipat dari pinggang ke bawah.. ngeri okeh..saya tengok dengan mata saya sndri.... anak2 pun nmpk dan riuh mulut derang.."ibu..org tu mati bu.." saya konon-konon tak nak tunjuk trauma depan anak..kata " haah..kesian dia..nk melintas tak berjaya..bahaya tau melintas tak tengok kiri kanan..lain kali ingat..nk melintas tengok kereta kiri kanan.." satu nasihat ikhlas dari seorang ibu mithali tp seriyes la.. saya memang tak pernah terserempak dengan kemalangan yang mangsa masih di tempat kejadian..selalunya hanya kereta yang terlibat sahaja dan saya merangka2 sndri mcmana jadinya kemalangan itu dan mangsanya mungkin masih hidup, mati atau parah..wanauzubillah...

balik tu saya masih lagi ternampak2 mangsa ...tu la sapa suruh ko beria tengok..padan muka ko haih.. okay la.. belum sarapan ni..kang perut masuk angin camne nk layan wayang sat lagi..chow dulu beb...

No comments:

Post a Comment