Thursday, September 23, 2010

rindu mak saya

salam..

saya rindu mak saya.. mak saya sedang berkursus selama 3 minggu di london...for your info..mak saya ni dh nk pencen..tp dihantar berkursus di sana plak..kat sana dah la musim sejuk..kesian mak..jauhnya rasa mak saya..di seberang lautan sana..semoga mak sihat sepanjang kursus dia, semoga perjalanan dipermudahkan dan selamat pegi dan pulang..huhuhu..mcm budak kecik yang cengeng rindu mak dia pulak rasa..tp kan..seriously bila dah besar dan dah jadi seorang mak ni..barula saya rasa hubungan mak ngan saya bertambah erat..bukan sebelum ni tak erat..bertambah erat...ye la..bleh share mcm2 cerita or masalah ngan mak..dulu kecik2 tau nk melawan je cakap mak..nk memberontak konon..hahahahah..tp bila dh sendiri jadik mak..aduhai..rasa sayangggg sangat kat mak..ni mak duduk jauh2 ni rasa nk nangis bila teringat kat dia..bukan tak bleh call..tp hehe..sedia maklum la kosnya kan..tp lau dah rindu sangat..call je.. saya memang anak yg cengeng..saya memang akan sms/call abah or mak or adik beradik saya almost everyday.. ye la adik beradik bukan ramai pun...hehhehe..
rindu la.. jap la nak call mak saya la..rindu...

No comments:

Post a Comment