Thursday, September 30, 2010

i luv my airyn

salam...

smlm..sedang saya menyidai kain..anak dara saya datang menyempit di ruangan yang sememangnya sudah sempit..ye la..duduk di kondo..dry area nya pun limited sqft..hehehe..saya tanya "napa yang?" si anak hanya menyengih menampakkan garisan di hidungnya..cukup saya geram ..terus saya angkat dia..dan cium pipinya..sambil saya ckp.."ye baby, ibu sayang.." pastu si anak terus berlari mencari abang2 nya..dan saya sambung kerja saya semula..
...............................beberapa minit kemudian.......................................

dia datang lagi..dan kali ini..terus peluk kaki saya dan ckp "ayang...bi ayang..."...sambil menampakkan kerutan di hidungnya....aduhai sang anak..jadi tak keruan hati ibu ni anak ooi..terus sidaian saya tinggalkan dan melayan anak dara tunggal saya itu...:D

memang la anak ni penawar segalanya..dia la suka..dia la duka..saya sayang anak2 saya..

No comments:

Post a Comment