Tuesday, January 18, 2011

looooongg hiatus

salam..

hi all.. (really ada readers ke..perasan! hahahaha)
what a really looong hiatus isn't it..hmm biasa la orang busy..hahahha..takdela..its been very complicated lately..ngan tukar keja baru, ngan persiapan sekolah anak..yes..anak saya masuk darjah satu dah..terharu tengok dia berbaju sekolah lengkap..heheh

okay..one by one..(cam famous sangat siap ada rentetan..huagrhs)

tukar keja
i dh tukar tempat keja..since dec aritu..sebab?..my company lama dah tunggang langgang..akibat management yang tidak berada dlam landasan yang betul...bos2 buat hal..staffsss yang tanggung..dia ingat senang nk carik keja baru sekarang ni kan..tp alhamdulillah.. masih ada rezeki saya..sekarang saya mencari sesuap nasi di gombak..alhamdulillah....

anak sekolah..
this year..of course 2011 la..hehe..my eldest is in standard one!..berbunga2 hati sang ibu bila tengok anaknya segak beruniform sekolah..seriously dia sangat handsome..hehe..anak sapa tu..anak ibu laaa..and all those persiapan buatkan sang ibu tak bleh duduk diam..yela..nak kena register sekolah agama..van sekolah..nursery all that..and again thanks GOD semua dipermudahkan..

internet connection
kat umah takde internet..masa menganggur tu i mmg mati kutu hahahaha..so now bleh aktif balik..yeehaa..tp jgn harap la update setiap jam..mcm aku takde keja nk buat kan..kang kena buang keja kang..tanam anggur lagi..ooh tidakk..

haa hari ni yg jadik semangat nk update blog usang ni sebab one of my lovely fren update about her pregnancy dlm blog dia..hello haku tak ngandung okeh..kawan aku.. tu yg tiba2 jadik semangat tuu..hahaha..harap2 tak la hari ni aje..ngeh ngeh ngeh

harini..g jenjlan kat batu caves tu tengok karnival thaipusam..ni first time masuk dlm tu..punye la besar kat dalam tu..banyak gila patung2..mmg indah ciptaan Allah..i mean the caves..kat luar tu panass.. bila masuk dalam..sejuk mcm pasang aircond koo..aku takde la beria kaji patung2 yg ada kat dalam tu..setakat nk tengok2 je..takde la org kata jakun tak penah masuk batu caves..ada kolam ikan besar..hish mmg tak sangka la kat dlm tu mcm tu..selalu jalan kat luar aje kan..nmpk la patung emas tu..tp sebenarnya kat bawah patung tu sangatla cantek view okeh..

pastu lupa plak..sebenarnya harini jugak aku kena food poisoining..smlm lunch konon nk diet..makan la sesame rice ball..hambek ko..mlm tadik melepek..ni pun rasa2 cam nk terkucil ni..tp bleh lagi jenjalan masuk kuil tuu..hahahahha..

eh dah kul 5.30 la..time tu cabutttt... nt saya update lagi yek..




No comments:

Post a Comment